Program do rozliczania czasu pracy kierowców
Rozliczaj samodzielnie
„od tachografu do listy płac”
Dostajesz w standardzie:
- wynagrodzenia wg stawek netto i brutto
- diety (polskie i wirtualne), urlopy i chorobowe
- „sanitariaty” i inne koszty wg tras
- Pakiet Mobilności i zgłoszenia do IMI
- gotowe zestawienia do listy płac
- CEPIK, ZUS, zdalne odczyty z GPS
Extra opcje:
- dedykowany opiekun do konsultacji
- integracje z Optima, Enova, Insert, itp.
- wsparcie IT, doradztwo, szkolenia
Cennik oprogramwania do rozliczania kierowców
Cennik subskrypcji EwiSystem
Rozliczasz się za aktywnych kierowców. Możesz dowolnie zmieniać pakiet aby uzyskać lepszą cenę za kierowcę.
Możesz wstrzymać usługę i wznowić ją w dowolnym momencie.
Wszystkie dane przechowujesz na swoim komputerze.
Płatność
Najniższa cena wg pakietu: PRO5 (wg liczby kierowców)
Razem: zł netto / miesiąc * (dodatkowy kierowca wg cennika)
Opcje kontaktu
POBIERASZ?
Wolisz zadzwonić czy wypełnić formularz?
Po wypełnieniu formularza otrzymasz maila z linkiem do wersji instalacyjnej oraz instrukcją instalacji.
Możemy też wcześniej porozmawiać i ustalić czy faktycznie potrzebny Ci program, instruktaż czy może opieka nad rozliczenia w Twojej firmie. Daj znać jeśli możemy pomóc inaczej niż tylko wersją instalacyjną?
W godzinach pracy biura telefon będzie najszybszą formą. Po godzinach pracy – wypełnij formularz – oddzwonimy rano, w najbliższym dniu roboczym.
Bezpośredni kontakt:
Link do programu otrzymasz od razu na e-mail. Licencja testowa jest ważna 14 dni. W tym czasie ustalimy z Tobą dalsze kroki.
Rozliczysz tachografy i stworzysz listę płac i wyślesz do kadr
Otrzymujesz kompletne narzędzie do analizy plików z tachografu, identyfikacji odcinków polskich i zagranicznych do delegacji i Pakietu Mobilności oraz integracje z programami płacowymi.
Branżowe składniki (dniówki, netto do wypłaty) są przeliczane na ewidencję czasu pracy kierowcy i składniki płacowe, tak samo jak dla zwykłych pracowników. Analiza naruszeń, rozpoznawanie danych GPS i czytelne zestawienia do dokumentacji kadrowej to cel działania systemu.
Subskrypcyjny model rozliczania za aktywnych kierowców nie ogranicza liczby jednoczesnych użytkowników ani firm czy pojazdów. Płacisz tylko za kierowców aktywnych w systemie w danym miesiącu. Możesz dowolnie dopasować pakiet w trakcie miesiąca.
Mniej przepisywania i błędów obliczeniowych
Programy kadrowo-płacowe NIE SĄ przygotowane pod składniki transportowe. Wpisywanie ręczne zastępczych składników zaburza mechanizmy płacowe i powoduje rozbieżności w kwocie przelewu do kierowcy.
Przygotowane formaty do współpracy z najpopularniejszymi programami płacowymi pozwlekają dopasować bez błędów składniki i zachować spójność stawek wyliczonych z tachografu z oczekiwanym netto na rękę dla kierowcy.
Metoda i zakres integracji zależy od konkretnego programu. Mogą być wymagane działania po stronie opiekuna od programu płacowego – pomagamy wszystko zorganizować.
Unikalna integracja z systemem
urzędowym CEPIK 2.0
Na podstawie danych kierowców i pojazdów zapisanych w bazie programu co kilka godzin weryfikowana jest baza urzędowa CEPIK (Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców) pod względem uprawnień kierowców oraz badań technicznych i obowiązkowego ubezpieczenia pojazdów oraz naczep.
W przypadku wykrycia sytuacji wymagającej działania jesteś powiadamiany/a wiadomością e-mail. Zdążysz zareagować i usunąć problem zanim zweryfikuje to policja na drodze i otrzymasz wysoki mandat.
Dopuszczenie do realizacji przewozu kierowcy bez uprawnień oraz wykonywanie pojazdem bez przeglądu grozi utratą dobrej reputacji przewoźnika, a tym samym licencji.
Wykrywanie nadużywania młoteczków przez kierowców
Wizualne zestawienie godzin „innej pracy” w miesiącu wszystkich kierowców i wyznaczenie kierowców z największą i najmniejszą liczbą młoteczków.
Możesz szybko wykryć odstępstwa od średniej w ramach firmy i zweryfikować czynności jakie realnie wykonywał dany kierowca.
Nadmiar młoteczków powoduje nadgodziny, które nie powinny wystąpić, a to generuje ogromne koszty w finalnym rozliczeniu wynagrodzeń.
Jednym ze sposobów jest raportowanie zadań przez kierowcę, który nagminnie nadużywa selektora tachografu – w celu weryfikacji faktycznych czynności lub błędu obsługi tachografu (zamiast „innej pracy” powinna być „dyspozycja”).
Od tachografu do listy płac!
Podstawowym celem rozliczania kierowców jest prawidłowe udokumentowanie przelewu jaki kierowca otrzymuje na swoje konto.
Branżowe metody obliczania wypłaty kierowcy takie jak „dniówki”, „kilometrówka” czy premie i nagrody są wytyczną. Do takiej kwoty system dopasowuje wyrównania na liście płac, jeśli dane z tachografu dają zbyt niskie wynagrodzenie.
Dane z tachografów przetwarzane są na ewidencję czasu pracy z nadgodzinami, dodatkami za pracę w nocy oraz dyżurami i wszelkimi składnikami ustawowymi. Na podstawie granic z tachografów G2V2 naliczane są stawki zagraniczne z Pakietu Mobilności.
Wszystko to razem na końcu tworzy kompletną listę składników płacowych z podziałem na ZUS, podatki oraz stawkę chorobową i urlopową.
Kierowca to partner do rozmowy – pozwól mu zrozumieć
Frustracje kierowców to najczęściej brak wiedzy i zrozumienia. Skąd tyle wypłaty, dlaczego ma potrącenie, ile dostanie za urlop – takie pytania bez odpowiedzi frustrują.
Naruszenia, których nie potwierdza kontrola lub tachograf? Lista naruszeń z programu to pretekst do rozmowy, dyskusji o błędach wspólnej edukacji spedytorów, kierowców i szefów logistyki. Wizualizacje w programie pomagają wytłumaczyć podstawy przepisów zanim będą one zweryfikowane na drodze przez Policję lub inspektorów.
Program w zestawieniu naruszeń pokazuje błędy obsługi tachografu, braki danych i wyjęcia karty – możesz skonsultować je z opiekunem, aby w spokojnej formie wyedukować dyspozytorów i kierowców i uniknąć takich naruszeń w przyszłości.
Kary finansowe pokazane w programie wskazują Ci, którymi przepisami zająć się w pierwszej kolejności – najdroższe mandaty wpływają na sytuację firmy. Jeśli masz pytania – nauczymy Cię analizować te dane.
Bezpłatna wersja do naruszeń
lub pełna do wynagrodzeń
Do prostych zadań analizy naruszeń w firmie transportowej możesz pobrać bezterminową darmową wersję oprogramowania. Możesz wczytać do programu dowolną liczbę kierowców i weryfikować czas jazdy, przerw i odpoczynków. Idealna wersja na początek.
Płatna wersja posiada wszystkie funkcje do rozliczenia wynagrodzeń, diet wirtualnych i sanitariatów oraz integracje z systemami zewnętrznymi. Dzięki dowolnej liczbie użytkowników i firm w programie możesz świadczyć usługi rozliczania kierowców.
Prosty model współpracy subskrypcyjnej. Rozliczenie za aktywnych kierowców. Dodatkowe rabaty za roczną płatność.
Opcje kontaktu
POBIERASZ?
Wolisz zadzwonić czy wypełnić formularz?
Po wypełnieniu formularza otrzymasz maila z linkiem do wersji instalacyjnej oraz instrukcją instalacji.
Możemy też wcześniej porozmawiać i ustalić czy faktycznie potrzebny Ci program, instruktaż czy może opieka nad rozliczenia w Twojej firmie. Daj znać jeśli możemy pomóc inaczej niż tylko wersją instalacyjną?
W godzinach pracy biura telefon będzie najszybszą formą. Po godzinach pracy – wypełnij formularz – oddzwonimy rano, w najbliższym dniu roboczym.
Bezpośredni kontakt: