Diabeł tkwi w szczegółach. Wykonanie typowej ewidencji czau pracy kierowcy z plików cyfrowych to jest kilka minut pracy w programie komputerowym. To co najczęściej różnicuje dostawców usług to OBSŁUGA KLIENTA.
Szybki kontakt, merytoryczne odpowiedzi na pytania, usługi dodatkowe, pomoc w nagłych sytuacjach. Merytoryka to największa wartość jaką dostarczamy klientom – stąd doceniają nas
Rynek usług rozliczeniowych jest bardzo zróżnicowany. Kluczowe różnice, które wpływają na jakość współpracy:
1. Poziom zaangażowania
Typowe biuro rozliczeniowe:
- oczekuje przygotowanych danych z tachografów i delegacji
- wymaga własnoręcznego uporządkowania dokumentacji
- srzerzuca odpowiedzialność za błędy na klienta
- odpowiadają, że „program tak policzył”
Nasza przewaga:
- samodzielnie pobieramy i weryfikujemy dane
- przejmujemy odpowiedzialność za cały proces
- zapewniamy wsparcie podczas kontroli ITD i PIP
- wykrywamy i korygujemy błędy przed rozliczeniem
- samodzielnie kontaktujemy się z księgowymi i kadrowymi
2. Proaktywność działania
Typowe biuro rozliczeniowe:
- działa tylko na polecenie
- nie śledzi zmian w przepisach
- nie proponuje usprawnień
Nasza przewaga:
- aktywnie szukamy optymalizacji ZUS i PIT
- informujemy o zmianach prawnych
- sugerujemy lepsze rozwiązania
3. Jakość komunikacji
Typowe biuro rozliczeniowe:
- Infolinia zamiast stałego opiekuna
- Przekierowania między działami
- Długi czas oczekiwania na odpowiedź
- Techniczny żargon niezrozumiały dla klienta
Nasza przewaga:
- Dedykowany opiekun zna specyfikę Twojej firmy
- Odpowiadamy w ciągu maksymalnie 24h (w przypadku trudnych sytuacji)
- Tłumaczymy zawiłości w zrozumiały sposób
- Bezpośredni kontakt bez przekierowań
Dlatego nasi klienci mówią nam, że wreszcie rozumieją swoje rozliczenia i nie tracą czasu na dopytywanie o szczegóły.
4. Samodzielność operacyjna
Typowe biuro rozliczeniowe:
- Angażuje właściciela w proces
- Wymaga ciągłych konsultacji
- Potrzebuje pośredników w komunikacji
Nasza przewaga:
- Działamy samodzielnie
- Minimalizujemy Twoje zaangażowanie
- Kontaktujemy się bezpośrednio z zespołem
Dlaczego warto zmienić biuro?
Wiele firm transportowych widzi potrzebę zmiany, gdy zaczyna tracić zbyt dużo czasu na rozliczenia i nadzór nad obecnym biurem. W EwiCenter przejmujemy pełną odpowiedzialność za ten obszar, zapewniając realną zmianę w codziennym funkcjonowaniu firmy. Nie chodzi o samo przeniesienie dokumentów, ale o realne przejęcie odpowiedzialności za ten obszar.